W sobotę 2 października w hali sportowej w Rędzinach zostanie rozegrany pierwszy turniej z cyklu IX Grand Prix Rędzin w tenisie stołowym.
komunikat:
I. CEL IMPREZY:
- popularyzacja tenisa stołowego wśród dzieci i młodzieży a także dorosłych
- promocja gminy Rędziny - zapobieganie patologiom społecznym poprzez promowanie zdrowego stylu życia
II. TERMIN 2.10.2021 r. (Sobota):
- godzina zapisy 8.00, start 9.00 Szkoły Podstawowe
oraz
- godzina zapisy 10, start 11.30 kat.16-45
- godzina zapisy 10, start 11.30 kat.46-100+
- godzina zapisy 13, start 14.00 kat. OPEN
III. MIEJSCE:
Hala sportowa przy Gimnazjum nr 1 w Rędzinach ul. Działkowiczów 20.
IV. ORGANIZATOR:
Klub Sportowy "Corona" Rudniki,gmina Rędziny
V. SPONSOR:
Jarosław Krawczyk (sędziowanie,przewóz stołów,piłeczki,dyplomy),Gmina Rędziny (użyczenie hali sportowej, puchary, koszulki, gadżety)
VI. REGULAMIN SZCZEGÓŁOWY:
1. Turniej przeprowadzony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami PZTS.
2. Rozgrywki odbędą się we wszystkich kategoriach wiekowych jednocześnie dla chłopców i dziewcząt piłeczkami **GEWO na 8-15 - stu stołach oraz dla osób grających co najwyżej do III ligi a w kategorii "open" wszyscy chętni.
3. Obowiązuje system rozgrywek w zależności od liczby uczestników oraz wedle klasyfikacji generalnej w GP Rędzin w każdej kategorii wiekowej,
w kategoriach; "3-5 i 6-8" gramy od razu wedle rankingu, natomiast w kategoriach "16-45, 46-100+" gramy co miesiąc z losowania w grupach i kwalifikacja do turnieju głównego z grą o miejsca natomiast w kategorii "Open" losowanie od razu do tabeli z rankingu.
Dzieci i młodzież grają bezpłatnie. Wpisowe udziału w rozgrywkach od kat.16-45,46-100+ - 15zł, open - 10zł. Darmowy udział mają osoby z gminy Rędziny po wcześniejszym okazaniu dokumentu stwierdzającym tożsamość zawodnika.
4. Sprawy sporne wynikłe w czasie trwania turnieju rozstrzyga sędzia główny.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji niniejszego regulaminu.
VII. SĘDZIOWIE:
Organizator zabezpiecza sędziego głównego, który prowadzi i nadzoruje przebieg zawodów.
VIII. ZGŁOSZENIA:
Zgłoszenia imienne zawodników należy kierować bezpośrednio przed zawodami stosownie do każdej kat. wiekowej.
IX. NAGRODY:
Dyplomy do III miejsca a na koniec GP Puchary, medale, koszulki oraz bony na zakup sprzętu sportowego (1m-200zł, 2m-100zł,3m-50zł) w każdej kategorii wiekowej.
Będzie 9 spotkań na których będzie liczona punktacja. Można odpuścić sobie 3 wyjazdy na zawody a zliczane punkty będą tylko z 6-u najlepszych wyników w rankingu.
Aby otrzymać medal okolicznościowy oraz koszulkę trzeba być na minimum 6-u zawodach inaczej nie przysługuje nic!!!
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
Organizator dla wszystkich uczestników turnieju przewiduje poczęstunek w postaci (kawa, herbata). Obowiązuje obuwie zmienne sportowe o podeszwie białej lub innej lecz nie pozostawiającej śladów na parkiecie.
Za rzeczy pozostawione w szatni lub w innych częściach obiektu organizator nie odpowiada.
Każdy uczestnik powinien mieć swoje badania lekarskie i bierze pełną odpowiedzialność za swoje zdrowie na zawodach.
ZAWODY BĘDĄ ROZGRYWANE Z UWZGLĘDNIENIEM WSZELKICH ZALECEŃ SANITARNYCH m.in.(odkażanie sprzętu, rąk itp).
A , jaki jest prawdziwy cel “imprezy”, polegającej na wizytach w pyrzowickich hotelach z jakuzzy? ???
Czy będzie to : promocja gminy, zdrowy tryb życia, czy zapobieganie patologii???
Bo to wszystko raczej wzajemnie się wyklucza!!!!!
Kolejny skandal gminny. !!!
Jakim prawem pieniądze z Funduszu Sołeckiego mają zostać przekazane dla orkiestry dętej oraz klubów sportowych. !!!
Skoro takie podmioty funkcjonują w gminie , to powinny być dotowane bezpośrednio z budżetu gminy, a nie drenuje się dodatkowo kieszeń podatnika.
Mieszkańcy gminy też mają swoje potrzeby i oczekiwania, przypominam – ZA SWOJE pieniądze z PODATKÓW i DANIN .!!!!
Fundusz solecki ma, wspierać kluby sportowe, bo brakuje kasy w budżecie !!!
NIEBYWAŁY SKANDAL !!!
SOŁTYSI MIEJCIE SWÓJ ROZUM !!! REPREZENTUJECIE MIESZKAŃCÓW SOŁECTWA , A NIE INTERESY WÓJTA I RADNYCH !!!!!!!!!
TO JEST JAKAŚ MASAKRA I HUCPĄ !!!!
Gdzie jest Komisja rewizyjna wg gminie!!!